divendres, 26 de desembre del 2008

Avui he pogut vèncer al fred

Això ja no és novetat però per més dies que acumulo de fred i tremolar no aconsegueixo adaptar-me al fred i sortir a fer algo.
Porto un hivern molt dur, i tot i que no diré la típica frase –Mai havia vist un hivern tan fred i amb tanta boira- doncs ja se sap que els essers humans no tenim gaire memòria meteorològica, i cada estiu és el més càlid, l’hivern és el més fred i la tardor la més plujosa, si he de reconèixer que tot i fer quatre dies que hem entrat a l’estació del hivern a mi ja se m’esta fent molt llarga......ja trobo en falta els 30º del juny.
Potser quan era petit el fet de no conèixer més climes que el de Lleida em feia pensar que si aquí teníem boira a la resta del món també. Ara amb el temps he descobert que si a Lleida hi ha boira la resta de Catalunya esta disfrutant de dies de solet i bones temperatures i això és molt dur quan soc una persona que m’encanta estar a l’aire lliure.

De totes maneres avui he aconseguit, gràcies a internet i els videos motivadors que per allí trobo, sortir a fer una rodadeta corrent. Han sigut vuitanta-un minuts de lluita contra el ni fred ni calor o com a mínim això diuen que son els 0º. He trobat molt cremador d’excessos i molt curtit que no pot perdre un entreno... sí, sí, ja em podeu dir que soc un tio ple de prejudicis i que només em fixo en les aparences, però estic segur que el percentatge d’encert seria molt alt.
Tot i fer molts dies que no feia una tiradeta “llarga” , estic en plena època de duatlons cros amb distancies a peu de com a màxim set kilòmetres, doncs m’he trobat prou bé i el ritme que m’ha sortit de 4’25’’/km crec que està prou bé tot i que el fet de ser una ruta totalment plana ajudava. Això sí, les pulsacions anaven una mica altes i tot i voler anar a 150 o una mica més, he acabat a una mitja de 161. Suposo que veure tant video al youtube fa que anar a ritme cochinero sigui tremendament difícil i a la que sonava al ipod música guapa augmentava el ritme sense voler.

Com avui no tinc fotos que penjar ficaré una vinyeta que he trobat i reflexa molt bé la meva opinió sobre les festes del Nadal.

Per últim i com a regal per la meva elefanta preferida li deixo un video que espero li faci riure com ella ha aconseguit fer-me en els meus dies foscos......Natalie Portman i Barrio Sesamo junts....que més es pot demanar.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

eiii santii!!! com es que no has vingut a fer l'indiot aquest mati??
saps que has guanyat un premi......
al video més freak de tots els blogs....??
bueno encara que no t'agradi el nadal....el lluis i jo et desitjem, molt bones festes....

Anònim ha dit...

Ei santi soc el teu capita d'equip jejejeje, soc el jou, a ke estas asombrat?? jejeje
Tu trankil ke de moment arribem be a la nostra cita a l'estiu, i segur que per alla dalt no fara tan fred com fa ara ok??
Encara que no t'agradi molt bones festes!!

Unknown ha dit...

Silvia i Lluis per fer l'indiot no cal anar a Mollerussa juasjuas No he anat perquè no tenia ganes de competir, ara em ve de gust retrobar-me entrenant. Molt bon any 2009 per vosaltres

Capità Jou senyor, sí senyor!!! jejeje
Que tinguis un molt bon 2009 i als Alps a disfrutar a fondo....quina serà la clau aquesta vegada? espero que les botes no ho siguin perquè 240kms i 13800 positius pot ser infernal amb botes jejeje

Maria ha dit...

Santi, volem la crònica de la San Silvestre ja!!
Tot i que dius que no competeixes, algun ocellet m'ha contat que el dia 31 estaves impacient a la línia de sortida... fins i tot he vist fotos!!! Com va anar??? jajaja...

Salut!!!