divendres, 14 de novembre del 2008

De estrena

Avui estrenàvem material. I quin material....a l’alçada dels propietaris jijiji.
Unes precioses rodes DtSwiss XR 1450 les hem convertit en tubeless en un vist i no vist, i això que era la primera vegada que ho fèiem, i ja eren aptes per pedalar. Pensava que donaria més problemes però cap ni un, tot a la primera i sense fugues ni coses rares.
Tot i que hi ha qui pensa que les crossmax sl son més lleugeres que aquestes puc dir desprès de comprovar-ho que la roda de davant pesa 15 grams menys, i la darrera 55 grams, fent un estalvi total de 70 grams que és poquet però estalvi és miri per on és miri.


La segona estrena eren els meus guants que ha resultat ser un regal perfecte, tacte genial i protecció la justa i necessària. No continuo amb explicacions d’estrena de material que conec dos persones que se’m començaran a fotre i no és plan.


Parlant de novetats, us deixo el enllaç a la noticia de la propera arribada al mercat de les deu corones en la mtb. Els senyors de Sram davant dels rumors de que Shimano tenia un proto s’han avançat i a mitjans del 2009 tindran al seu catàleg un grup de 2 plats i 10 corones.........apte per biker molt forts i amb moltes ganes de gastar pasta.
Per cert m’adono que visco a la parra totalment, doncs jo encara vaig amb vuit corones i ben content que vaig fins que em trobo pujades infernals on la corona “gran”, de 28 dents, se’m fa tremendament petita. Potser serà el moment de passar-me a les nou corones aprofitant que lo fashion serà porta deu.

A part d’això avui lo més destacat és que he descobert que anar a la piscina amb la panxa buida ajuda a nedar millor. Ahir i avui he anat a remullar-me a l’hora de dinar i m’he sentit lleuger i amb moltes ganes de fotrem canya. Suposo que he passat d’anar a la piscina mastegant el postre, com em passava últimament, a nedar amb la panxa buida tot i no tenir gana.

Aquest finde no tinc cursa i crec que anar a veure el duatló de Viladecavalls m’ajudarà a trobar ganes per diumenge vinent, al duatló de Balaguer, anar a disfrutar i de pas fotre algun palo que tinc guardat...tot i que no se si val la pena rebaixar-me al nivell de segons quins “pros”.....ja és veurà, sobre la marxa.

6 comentaris:

Maria ha dit...

Jujujuuuuuu, m'he sentit al·ludida... la meva pregunta és... els guants, ¿s'adapten perfectament a les teves mans, garantint una perfecta combinació entre els dos teixits en contacte?
No és que tingui cap inteció de comprar-me'ls... però em fa certa gràcia sentir (o llegir) aquest tipus de frases, jujuju

Salut! Ah, i no gastis tant, que estem en crisi!!!!!

Unknown ha dit...

jejeje... es nota que tens calers eeeeeh??? Bones rodes!! el guants no els comentare jejeje.
Aixo si haura de pedalar igual o mes. Si no diran, on va aquet globero amb aquet pepino de bike!!
Cuida't
Jo no vindre a Balaguer.
Ja m'ha enganxat la neu.
Ara estic a Goriz com un malalt jejej
deuuuuu

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Ufff els dos al·ludits responen...però si hi ha algú que em llegeix.
Maria, no farè comentaris, em limitarè a disfrutar del teu humor jajaja....per cert el comentari de la transició....tu dispares amb bala blindada..que cabrona!!!

Danielet, tu si que saps: neu, Goriz i a viure la vida. Per cert les rodes ja m'agradaria que fossin meves, jo només vaig ajudar a la propietaria a fer-les tubeless.
Per cert lo de Balaguer molt malalment, ara qui guanyara??

Salut

Mariano Ortiz Diego ha dit...

Les rodes no estan malament...pero jo continuo preferint les mavic crossmax SLR...es més que res qüestió d'estètica.
Ara que no vé lo Terrible ja saps...un rival menys curtit!!!jejeje!!

Unknown ha dit...

Mariano, Les SLR son estèticament espectaculars però les dt swiss tenen aquella classe que no és espectacular però que em captiva irremediablement. És com la típica tia espectacular que veus pel carrer i que fa de bon veure però jo em quedo amb aquella noia que em meravella per la seva espectacular simplicitat.....vale, vale que parlavem de rodes jajaja

Per lo del TerriBBle i la seva absència a la duatló....doncs m'hauria agradat disfrutar de la seva companyia i d'intentar ficar-li difícil que em tregués molta distancia.

Salut i kms

Pd Vols parar d'entrenar