dilluns, 7 de febrer del 2011

Utilitats i com va la cosa

Aplicacions útils, o com a mínim per mi, que penso us poden interessar.

Senderos de Aragon. Link dels senders molt ben conservats i marcats dels veïns aragonesos. Mapa, desnivell i explicació de la ruta amb un aspecte semblant al Wikiloc però menys bonic. Algú d'aquí podria prendre nota de com fer les coses.

Slooping.net Blog amb actualitzacions diàries, quasi sempre molt interessants. En la seva última entrada ens informen de la traducció al castellà del llibre La dieta Paleolítica, és la bíblia d’aquesta corrent alimentaria i de filosofia de vida diria.

I respecte a la meva vida esportiva, doncs content perquè dilluns passat em vaig fer un esquinç al turmell esquerra i en tres dies estava corrent de nou.
Per ara, bàsicament, només em dedico a acumular totes les hores que puc a ritmes còmodes, mitja de pulsacions de 142, i amb una mitja setmanal de 12 h30’ que pel temps que esta fent ja em sembla prou bona perquè més de la meitat estan fetes corrent, ja arribarà el bon temps i les sortides amb bici.
Aquest diumenge tenim la cursa de muntanya Lo Frare a Ginestar, la faré acompanyat per l’Anna que s’estrena. El cap de setmana següent serà la mitja marató de Balaguer, suposo que entre el mal de potes de córrer per asfalt i l’intent d’anar a buscar un crono de 1h25’ segur que serà una bona manera de patir i morir en l’intent.