dimarts, 25 de gener del 2011

Calendari 2011

Diuen que les preses son males conselleres, altres vegades diuen que no cal pensar-se tant les coses.
Amb la calma i sense obligacions, he ficat una mica d’ordre al meu calendari per poder participar en algunes curses, marxes o com se diguin, que semblen interessants per diferents motius.

FEBRER
13/02/2011 Cursa Lo Frare , Ginestar 22kms +815m
20/02/2011 Mitja marató de Balaguer 21kms
MARÇ
13/03/2011 Marxa dels Castells de la Segarra, Guissona 70kms +1938m
18-20/03/2011 UT Les Fonts , Xerta 102kms +5000m
26/03/2011 Marxa Muntanyes de Prades, La Selva del Camp 67.5kms, +2450m
ABRIL
10/04/2011 Alta Segarra, Sanaüja 23.8kms +1200m
17/04/2011 Rogaine Serra de Coguls, Santa Coloma
MAIG
08/05/2011 La Faiada, Pont de Suert, marató o mitja de muntanya
21/05/2011 UT Barcelona, Sitges, 106kms +4000m
29/05/2011 Cursa de Pauls, 23kms +2000m
JUNY
04/06/2011 UT Coll de Nargó, 95kms +4000m

Ufff potser que pari perquè només porto mig any i això sembla que serà massa per les meves cames, el temps dira.
Cal aclarir que aixó és una previsió, amb algunes inscripcions pagades, però altres cites poden caure del calendari o ser substituïdes per altres.

Bé avui poca cosa més que de cop veig que se m'ha girat moooooolta feina.


11 comentaris:

Unknown ha dit...

Bon calendari Santi... això si, hi trobo a faltar una mica de Btt. Jjejeje
Cuida't curtit!!

Unknown ha dit...

Però si l'home de las nieves s'ha tret els skis i es conecta al internet jajaja
Ja m'agradaria poder tenir curses o pedalades al calendari però tinc problemes amb la mà (s'adorm i no tinc tacte, sindrome del tunel carpià) i mentres no ho sol·lucioni o no tingui prouta confiança passo de pagar, sortiré al meu rollo que si vull parar no passa res. Sempre em quedara quedar amb un familia de Cabirols i disfrutar de alguna ruta guapa ;-)

Salut a la family i espero que la critura més jove de la casa estigui bé i millorant tot i el quix.

Enric ha dit...

De bon calendari rés de rés

Falta Templers.

Si ho he d' escriure amb majuscules, només cal que m' ho diguis. Lo pillas?

HdF ha dit...

ui ui ui...

sembla que per fi, tornarem a coincidir pels puestos...


i estic amb l'Enric... falta Templers!
;-)

Salut!

Unknown ha dit...

Santi!!! i les curses d'orientació?

Unknown ha dit...

Enric i HdF Perdoneu, però encara es hora que pugui coincidir dia de festa meva amb Templers, però ho acabo de mirar i tindre el gran privilegi de poder participar en l'edició 2011. FORÇA TEMPLERS!!! i amb majúscules jajaja
Anneta Estic esperant que surten les dates de 3 curses d'orientació que ens agradaria fer, i tampoc han sortit encara les d'Aragó que tenen una pinta molt bona....ja informare que em sembla que tens ganes ;-) Salut pel petit

Cal dir que aquest calendari no es definitiu ni tancat així que facil es afegir altres curses interesants o treure'n alguna per saturació....que soc molt propens a la saturació competitiva

Salut

Enric ha dit...

Amb el temps vas millorant...

Ara que penses anar a Templers, una abraçada. ;·)

Arnau ha dit...

Santi a Templers? Doncs aquest any si que se'n fara una de grossa!

La unica pega es que si els atletes d'elit comencen a saber-ho no vindran perque saben que nomes podran lluitar pel 2n i 3r lloc del podi.

Gran noticia Santi, t'hi esperem amb els braços oberts!!!

Una abraçada company

Salut i kms

Luigi ha dit...

La Neus fa poc em va dir que no hi ha previsió de marató a Pont de Suert. Hem de fer pressió, i tot i ser quatre gats com l'any passat, intentar que la celebrin. Es veu que volen potenciar la Mitja de la Faiada

Unknown ha dit...

Luigi Primer dir-te que gàcies a tu ara em sento fatal. les 10:40 d'un diumenge, boira, fred i buscant mil excuses per no sortir. Obro el teu blog i pam en tota la cara....ets un CRACK -10º i com qui no vol la cosa 44kms. I ara que faig jo???
De la marato de Pont de Suert....doncs crec que era logic perquè l'any passat vau ser quatre gats i ni que hagués fet bon temps no hauria millorat gaire. Ojala la facin però...

Salut

Gerard GP ha dit...

Collons!! ets un màquina!!..nomes de veure aixo em marejo!..Algun dia espero poder córrer aixó!! Sort i a entrenar!!