dijous, 2 d’abril del 2009

Març


Ja fa un mes que vaig tornar a fer algo una mica amb cara i ulls. La bici millor no parlar que podria dir que encara no em sento part d’ella i només he fet uns quants passejos amb ella, res seriós. La natació he decidit que ara mateix serà secundaria, per relaxar i desconnectar de la resta, però no penso intentar agafar un mínim ritme, continuaré amb el meu ritme “deriva”.
Corrent ja és un altre tema, els primers dies vaig sentir la gran llosa que m’havia caigut amb el mes i mig de parada, però amb progressivitat, constància i mentalitat positiva he aconseguit els objectius previstos. He baixat casi 2 kilets, he agafat el fondo per rodar 1h 50’ i arribar a casa amb ganes de més kms, he aconseguit despertar les cames i poder fer canvis de ritme que ja son “interessants”...... Vamos calderilla de la dolenta, però jo ja estic content. Ara tocarà fer sessions de fons a muntanya....quines ganes!, fer rodatges a ritmes d’anar amb el ganxo i si tot va bé començar a competir per acabar d’afinar.

Els números del mes de març son:

- Corrent 15 sessions amb 160.47km, 13h 55’
- Caminades 3 sessions amb 8h 36’
- Bici 4 sessions amb 150 kms, 5h02’
- Nedar 4 sessions amb 6.3kms, 2h50’