dilluns, 23 de novembre del 2009

Duatló de Balaguer

Aquí teniu unes fotos de la duatló. Jo no vaig participar, vaig estar fent de control en una cruïlla però vaig tenir el privilegi de comptar amb la companyia de la Eli.
Les fotos son del primer sector de córrer pel convent de les Avellanes i del podium on la Mireia, amb un parcial amb bici impresionant que per suposat va ser el millor en femines, va fer segona per darrera de la Merçè Tusell, i per davant de la Nuria Lauco.....tres bikers arrassant a les duatlons de muntanya.
En masculí l'Erik Diaz va donar un recital controlant la cursa i guanyant a lo campió. Vaig tenir el plaer de poder compartir un dia amb ell i m'ha impresionat com a persona perquè com a esportista ja ho havia fet. Per cert part de la victoria seva va ser gràcies a mi, doncs el vaig pujar fins a la sortida, li vaig deixar el bidó, la bombona d'aire comprimit i la bomba de peu per unflar les rodes.........doncs al final em va anar prou bé la cursa, primer masculí jajaja

Del dinar de desprès millor no parlar perquè la gent de Ponts son molt mofetotes. Vaya parella el Bernaus i el Murci per destacar els més afectats pel vi caducat....a la botella ficava 2007.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Artista, mitja només??
el 90% va ser merit teu!!!
jejejeje, amb les rodes fluixes no arribo ni a la primera baixada, sense aigua...poca cosa a fer, la bombona millor no tenir-la que manester i bueno, sino arribo a dalt a la sortida, malo malo...

Merci per tot i l'entreteniment!!

Salut!

Unknown ha dit...

Erik Lo dit, un plaer coneixet.
Jo diria que el repartiment de la TEVA victoria seria el següent:
- Erik: 10%
- Santi: 10%
- Eli i el seu paper: 80% jajaja

Salut i fins la pròxima