dilluns, 2 de novembre del 2009

La tardor ja és aquí

Fa quatre dies estava suant a raig corrent pel Mont-Roig, i aquest cap de setmana m’he adonat que l'imparable rellotge de la natura ha continuat marcant el temps i una invasió de colors rovellats i ocres ha envaït el medi.
Ara toca recol·lectar els fruits del bosc per poder passar el llarg hivern que tenim més aprop de lo que sembla, i mentres alguns bitxos comencen a buscar amb qui compartir l’escalfor generada per la salvatge crida de perpetuar la seva espècie.

Detall fulla Roure a l'obaga de Confós



Fruit i flors de l'Arboç



Parella de Aguiles daurades

Montsec d'Ares

Per la meva part continuo veient que la bàscula em va confirmant que la felicitat pesa. De tota manera vaig progressant, adequadament però alhora lentament, en el meu intent de sentir-me ràpid per fer la cursa del Sant Crist de Balaguer.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Et vec com un bitxo que comença a buscar amb qui compartir l’escalfor... que romàntic!
Ja ho fa això l'amor!

Unknown ha dit...

Mira que havia coses per comentar de l'entrada al blog, doncs aquí la meva estimada amiga i maruja (amb molt de carinyu) Seixetes va i es fica a parlar de lo de sempre jajaja
Mira que m'havia currat unes fotos guapes i no has sigut capaç de dir -Ohhh que boniques les fotos amb motius de tardor- aishhhh

Tinc que parlar amb tu, que lo sepas ;-)

Salut i un petonet pel petit de la family

Arnau ha dit...

Si jo sempre ho he dit que ets un romantic Santi!

Salut, amor i kms

Unknown ha dit...

Gràcies Arnau i lo bonic que és tot i que de vegades reps alguna patacada.

Salut