dijous, 18 de febrer del 2010

11429 euros el kg.....CERVELO

Dia a dia, paset a paset, el pis de Balaguer comença a agafar forma, poc a poc però la cosa avança. De tot plegat he après, entre altres coses, que la gent pot ser molt guarra i conviure amb molta merda i també que per desenganxar algo que està empegat amb silicona cal invertir molta energia, i fins i tot és pot arribar al punt de quasi desistir, però al final sent molt cabeçut s'aconsegueix.
Del tema esportiu poca cosa a dir, que es resumeix en una paraula: no-continuitat. No se si soc jo, o la posició dels planetes, o el pis de balaguer, o el temps, o una suma de tot plegat però en aquesta marató de Barcelona no puc pensar en el crono, només en disfrutar de la cursa i que salgo el sol por donde quiera!
Diumenge aniré a la mitja de Balaguer per complir amb la tradició. Si fa un bon dia i sobretot tinc un bon dia, intentaré treure el fetge i veure on estic.....ja se on soc, però necessito que un crono em digui un seguit de numerets que em certifiquin les meves sensacions.....crec que no estic malament però no per marcar-me objectius que fa un temps podien ser realistes però ara mateix son somnis, i ja sabem que los sueños, sueños son (la vida és sueño).
Doncs aprofitant que avui la dinàmica meteorològica s'ha trencat OEOEOEOeeeeee, i és que ja no recordo quan va començar el seguit de dies de pluges que quan para és per fer vent i tot seguit donar a pas a temperatures sota zero per tornar a començar....i tot plegat ja començar a cansar, lo qual no és novetat en el meu cas que soc al·lèrgic al fred, però ja he sentit queixar-se a suposats amants del fred. Total que avui que no plou (ho va fer ahir), i que tampoc fa vent, ni tenim temperatures sota zero sortirè a disfrutar de la BOIRA..........ja la trobava a faltar.
Si el cos està per fotre-li canya faré unes series de 2000, i si el peu diu que avui no és el dia doncs rodaré al meu còmode ritme cochinero.....això és un pla d'entrenament per fer record del món a la marató i lo demes son tonteries jajaja
Per últim i per aclarir el títol d’avui diré que el món s’està tornant boig....i això ho dic jo que estic per tancar.

Resulta que Cervelo, una marca de bicis de carretera amb molt de marketing i glamour al darrera, ha creat el nou California project. Bàsicament han creat un nou quadre de carbono amb un pes de 700 grams i 8000 euros, que se suposa que millora en tot lo que es pot millorar...a aquest preu només faltaria. Ja se que tot té el preu que un esta disposat i pot pagar però a mi que no em busquin....d’acord si em toca l’euromillones ja se que em compraré una bici d’aquestes per anar a comprar el pa, però mentrestant jo penso que és una bogeria que fa que de retruc tots els preus relacionats amb la bici pugin.
Per cert sense mirar en detall el nou projecte de Cervelo s'assembla i molt a la meva bici china......serà que marco tendencies biciclistes jijiji

Disfrutem de lo que realment ens omple de satisfacció....la superació personal i disfrutar dels nostres.

3 comentaris:

Maria ha dit...

Buffff!!!
No sé si entrar al teu blog ha estat bona idea.... 16 dieeeeeesssss!!!!

oscar ha dit...

Ei crack, ens veiem a Balaguer!!! (Bé, és un dir, els "humans" segurament només et veurem el cul i a la sortida! :-D; au, que a Barna anirà bé, molt bé!!!)

Unknown ha dit...

Maria AAAAAAaaaaaaHHHHHhhhhh!!!! (crit d'horror al veure que queden 15 dies....y yo con estos pelos!!!! DEixa de mirar blogs i ficat a córrer que això ja ho tenim aquí. Ara que ben pensat també té la part bona de que aviat estarem pedalant per alguna carretereta tranquila i deisatjant tornar a córrer jujujuju

Oscar Si per casualitat no veus el meu cul només tens que girar-te i veure'm treient lo fetge per agafar-te ;-) Ens veiem a Balaguer a la secció de llops vestits de ovella jajaja

Salut