dijous, 8 de gener del 2009

Ui lo ke ma dicho!!!

Via messenger em recordaven lo marikilla que soc amb el tema fred, això no és novetat, doncs tothom m’ho diu, però qui m’ho deia és algú amb qui confio tant que si m’ho deia és perquè potser sí que estic exagerant. I he intentat ficar-li remei tot i que m’ha costat molt, però molt MOLT.
He anat buscant les hores de menys congelació i amb més radiació solar......m’he fet un fart de mirar estacions meteorològiques i mapes del temps, si algú vol links de webs li puc passar unes quantes.
Total que he sortit cada dia des de dilluns, inclús un dia fent transició bici-córrer. Tampoc us penseu que he entrenat, lo que he fet és sortir a fer algo. En aquestos quatre dies he fet 5h i 126kms, una misèria, però tenint en compte que ho he fet amb una mitja de 3º de temperatura, podria dir que per mi ha sigut un curtiment extrem.

Com us deia he passat moltes hores davant del ordinador esperant el moment menys fred del dia per sortir, i amb tantes hores a internet he sigut dèbil i he caigut en les xarxes del consumisme. Tinc un parell de cosetes mirades i que ben aviat espero poder disfrutar.....ja sabeu que diuen que no hi ha millor manera de motivar-se que amb cosetes noves.
Pels curiosos diré que una coseta és un Suunto T6c amb el pack triatló.........i per a que vull jo el pack de triatló? Doncs molt bona pregunta, però la resposta és simple. A les tendes de Lleida un pulsòmetre+altímetre+podòmetre em surt per 399 euros com a mínim i a internet per 280 euros tinc el pack de tri. L’altra coseta és el projecte Si no pots vèncer als Carreteros pestosos que no saluden als globeros mountainbikers doncs uneix-te a ells. Poc a poc va agafant forma i aviat espero poder sortir amb flaca a picar-me amb tot carretero que és fiqui pel mig.


Per últim i a tall de nota informativa per a qui tingui intencions d’anar a la III Duatló d'Alpicat, doncs he de dir que avui he anat a veure si trobava el circuit de bici, i l’he trobat! però quan encara no portava mig recorregut he buscat una sortida d’emergència, doncs la meva capacitat de treure fang de les rodes s’ha acabat la tercera vegada que he tingut que parar perquè literalment les rodes no giraven. Espero que pel dia 18 la cosa estigui millor, tot i que ho dubto perquè el terreny és pista tova sense compactar i si no s’eixuga molt, el fang no marxarà. Jo ja estic mirant alternatives a la Phyton que porto al darrera perquè té fòbia al fang.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sortir amb fred es el que toca aquests dies...

Aixi que ja has anat a a comprovar el circuit d'Alpicat! Doncs m'hauras d'explicar km a km com es, i millor que no plogui, pq tambe porto phyton davant i darrera.

Espero que no em tornis a dir res mes quan em compri algo, pq tu ultimament no pares, i no son coses precisament barates. (Sobre la bici de carretera, sera el millor regal que et pots fer)

Ens veiem

Anònim ha dit...

Hola fredolic!!!un consell per no passar fred es que vagis al microones de la piscina de Balaguer,jejeje,ara ja se per que no vens a nadar...CADA DIA a l'ordinador....sort diumenge a Folgueroles,fin aviat.lo tauró.

Maria ha dit...

No m'ha quedat clar... això vol dir que a partir d'ara seràs un carretero pestòs dels que no saluden als globeros mountainbikers??? I a sobre també picat???
Santi, tu vas d'extrem a extrem eh!!! Mira que jo t'aconsellava lo de la 'flaca', però si has d'acabar així...

Anònim ha dit...

Ya esta publicat el video de la lll Duatló de Alpicat.-


Saludos de Alpicat tv.-




--------------------------------------------------------------------------------

Vista previa de datos adjuntos:


Duatló a Youtube.JPG (El tamaño se cambió a 73%,Mostrar tamaño real)




--------------------------------------------------------------------------------


Duatló.JPG (El tamaño se cambió a 73%,Mostrar tamaño real)