dilluns, 1 de juny del 2009

Maig

Els números del mes de maig son:
  • Corrent: 13 sessions amb 187.53 km, 16h 15’
  • Caminades: Si córrer és de covards caminar ja deu ser de marikilles
  • Bici 18 sessions amb 1133.74 kms, 43h 57’
  • Nedar: Jo soc de secà i l’aigua és per dutxar-se.

Doncs un mes molt i molt bo. He fet més de lo que esperava i disfrutant i clavant-la tot sovint amb bona companyia.
Amb la bici he fet rutes genials, he rigut, he patit, he suat i em sembla que estic afinant prou com per estar, per dir algo, un dia sencer pedalant.
Corrent em sento Gasela de Pardinyes tot i que ara seria època de sentir-se cabreta. Però el finde que ve li ficarè remei amb un intensiu per la zona de Ainsa.
Gràcies a una gent que és bàsica per mi he agafat motivació per menjar-me el meu petit món i ben aviat espero poder explicar les meves sensacions desprès d'haver experimentat amb els límits del cos i l’ànima.
No puc dir que ha estat un mes pefecte perquè algú ha desaparegut temporalment del meu dia a dia....ja dic jo que fer vacances tindria que estar prohibit.

3 comentaris:

Luigi ha dit...

El mestre està atent. El mestre mira. El mestre va veure el nou encapçalament i va dir:

"No és bo córrer sense cap"

Lui Gi

(El mestre hauria d'anar al psiquiatra, jajajaja)

Luigi ha dit...

eiiiiiiii!

No en facis cas al mamarratxo d'abans, otro vil usurpador

L'authentic Luigi says "molta sort al Sobrarbe"!

Apalins

Unknown ha dit...

Mestre Luigi!!!!
Escoltarè i escolto les seves sabies paraules que dius. Correrè amb cap i espero tenir sort per poder disfrutar.

També vull donar gràcies a tres persones més que m'han escoltat i fet riure ara que estic dels nervis amb això que tinc entre mans.

Si aconsegueixo veure diumenge el refugi de Biadós serà molta part "culpa" vostra.

GRÀCIES A TOTES I TOTS