dilluns, 15 de juny del 2009

Un Finde PERFECTE!!!

Doncs sí, aquest finde ha sigut PERFECTE!!!!


Com vaig una mica liat i les 24 hores del dia se'm queden curtes per fer tot lo que tindria que fer doncs aquesta vegada us deixo una crònica a base de fotos i comentaris que poc a poc anirè ampliant.
Han sigut dos dies de relax, de bon rollo, de desconnexió total de la feina, d'oblidar-me de la calor, de disfrutar de la millor companyia, de complaure els meus desitjos i de disfrutar de l'amistat.


Feia moooolts anys que no tocava una raqueta i quin fart de riure.....i quin fart de córrer darrera la piloteta mentres elles anaven rient.


Ens fiquem guapes i sortim a triomfar a la nit de Benas

El plaer per davant de tot..UMMMMMM!!!!! Maria l'has clavat





Ruta amb posta de sol inclosa, que més és pot demanar?...... que dilluns estigui malalt




5 comentaris:

Mariano Ortiz Diego ha dit...

Ja vec que us ho monteu prou bè...i jo dissabte donant tombs per la p.. capital!!!! Nomes una apreciació...¿oblidar-te de la calor??pero si a tu t'encanteee!!!!jajaja!!!!lagartooo!!!!

Maria ha dit...

Puntualitza, Santi, puntualitza:
ens fiquem guapes... i guapos!!! Mira que ens vas fer esperar, fins que et va entrar la camisa, eh!!! Però bueno, ja ho diuen... lo bo es fa esperar...

Feliç jornada de descans!!!

Unknown ha dit...

Mariano La calor currant no m'agrada....i menys amb la roba que tenim. A més de tant en quant dos dies de dormir amb manteta s'agraeix.

Maria Vale doncs puntualitzo, us vau ficar guapes jo com no vaig poder carregar la motxilla dels complements degut al sobrepes de la furgo doncs em vaig ficar qualsevol cosa. Un dia tenim que obrir aquestes motxilles de mil kilos i veure que s'amaga dins.
jujuju

Salut

Unknown ha dit...

oOoOoo... Que guay! Que be que us ho munteu!!!!!

Unknown ha dit...

TerriBble Serà que tu t'avorreixes. Ja m'han dit que estas fent surco pels camins del Pirineu....segur que la lies als Alps.
Records a la family!!!

Salut